CLAIM/RETOURZENDING VAN GOEDEREN

Is het mogelijk om het product te ruilen, terug te sturen of te reclameren?

Als u een product wilt ruilen, retourneren of reclameren, kunt u dit online doen via [HIER](https://www.dedoles.be/ruilen-retourneren).

Moet ik een retour- /omruilformulier of claimformulier bij het pakket voegen met de goederen die ik verstuur?

Na de website, in het gedeelte [Ruilen, Retourneren en Klachten](https://www.dedoles.be/ruilen-retourneren), kunt u uw e-mailadres en bestelnummer invoeren. Vervolgens worden de stappen getoond die u moet volgen om uw verzoek in te dienen. Als u het product naar ons terugstuurt, genereert het systeem op een van de stappen een PDF-bestand met een samenvatting van uw verzoek. Dit bestand moet worden afgedrukt en bij het pakket worden gevoegd. Als u het document niet kunt afdrukken, voegt u gewoon ...

Kan ik het product ruilen voor een ander ontwerp of een andere stijl?

Wij bieden alleen de mogelijkheid om de maat van een product te ruilen voor een andere maat. Het product kan dus alleen worden geruild voor een andere maat van hetzelfde ontwerp van dat product.

Is het mogelijk om mijn geld terug te betalen op de postwissel?

Helaas niet. Het geld kan alleen via een bankoverschrijving op uw bankrekening worden teruggestort.

Als ik besluit om de goederen te retourneren, zullen jullie dan de verzendkosten terugbetalen?

Helaas niet. Wij betalen wel de verzendkosten voor de geruilde goederen. Daarom vragen wij u de goederen per aangetekende zending of met tracking te retourneren en niet onder rembours.

Wat zijn de andere voorwaarden voor het accepteren van een geretourneerde bestelling?

De voorwaarde voor acceptatie van een ruil of retour is dat het product ongewassen en ongebruikt is, met de originele labels. Om hygiƫnische redenen ruilen of accepteren we geen gedragen ondergoed (of ondergoed met gescheurde/beschadigde papieren verpakking) en ongeopende sokken zonder originele labels. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze [klantenservice](https://www.dedoles.be/contact).

Ruilen/reclame/retourneren van een product dat ik als cadeau heb ontvangen.

Als u een klacht, retour of ruiling wilt indienen voor een product dat u als cadeau heeft ontvangen, informeer dan de persoon die u het cadeau heeft gegeven. Het is noodzakelijk dat de persoon die de bestelling bij ons heeft geplaatst, contact met ons opneemt.