Waarom kan ik mijn bestelling niet voortzetten of voltooien?

Als u op de knop " Ga verder met je bestelling " klikt, zou u de volgende pagina met leverings- en betalingswijzen moeten zien. Als dit niet gebeurt, is het mogelijk dat een van de producten in uw winkelwagen ondertussen is uitverkocht. Wij raden u aan uw winkelwagen te controleren. Na het verwijderen van het niet-beschikbare product, zou u verder moeten kunnen gaan met uw bestelling.

Als u op de knop "Bestelling afronden" klikt in de laatste stap van het bestelproces en de pagina reageert niet (er is geen informatie over een succesvol geplaatste bestelling), dan kunnen de redenen zijn:

1.       Het verplichte veld "Ik bevestig dat ik volledig akkoord ga met de Algemene voorwaarden en dat ik de Informatie over het verkrijgen van en verwerking van persoonlijke gegevens. inclusief verwerking voor marketingdoeleinden waartegen ik bezwaar kan maken*" is niet aangevinkt.
2.       Het systeem geeft een fout aan in het factuur- of afleveradres en u dient dit te corrigeren.
3.       Een van de producten in uw winkelwagen is uitverkocht en u moet het uit de winkelwagen verwijderen.

In het geval dat de bestelling niet kan worden afgerond, ook al voldoet u aan al deze voorwaarden, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.