LEVERING EN BETALING VAN DE BESTELLING

Welke leveringsmogelijkheden bieden jullie aan?

Levering wordt uitgevoerd door GLS Meer informatie over levering kunt u vinden op deze link: https://www.dedoles.be/verzendkosten-en-levering

Waar kan ik de afleverstatus van mijn pakket controleren?

Na verzending van uw bestelling sturen wij u een bevestigingsmail met het nummer van uw pakket. De leveringsstatus kan dan worden gevolgd op de website van de koeriersdienst die u heeft gekozen voor de levering.

Hoe lang duurt de levering?

De levering van de bestelling duurt in het ideale geval tot 2 weken, tenzij bij de bestelling en de bevestiging van de bestelling anders wordt vermeld.

Hoe kan ik de bestelling betalen?

U kunt de bestelling vooraf betalen - met een online kaart of paypal. In de tweede stap van het bestelproces kiest u de gewenste betalingsmethode in de winkelwagen. Online betaling met creditcard: Zodra u de bestelling heeft aangemaakt, wordt u via onze website doorgestuurd naar de betalingsgateway waar u de goederen kunt betalen. Dit is de snelste en meest effectieve betalingsmethode. Sluit het scherm met onze website niet af, anders wordt de doorverwijzing naar de betalingsgateway onderbroken...

Hoeveel kost de verzending?

Als je geïnteresseerd bent in samenwerking as distributeur, neem dan contact met ons op via dit [formulier](https://forms.office.com/pages/responsepage.aspx?id=vnxMN63l5EexPvfAUaZyBCubAv8Cs0JGp_TBPyr92XVUNFRVSDJPVThMQkZIUjAxVk44RjNZN0lFOS4u)

Kan ik de leveringsdatum of het adres wijzigen als het pakket al is verzonden?

Het afleveradres kan worden gewijzigd zolang de bestelling nog niet naar de expeditie is verplaatst en niet in het verpakkingsproces zit. Neem met dit verzoek direct contact op met onze klantenservice. De leveringsdatum kan niet worden gewijzigd na bevestiging van de bestelling.